اینترنت رایگان معلمان از چه زمانی فعال می‌شود؟

اینترنت رایگان معلمان از چه زمانی فعال می‌شود؟ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات زمان فعال شدن اینترنت رایگان معلمان را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 23
کد خبر: ۳۸۸۴۸
تعداد نظرات: ۴۵ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزیر ارتباطات گفت: اینترنت رایگان معلمان ۵ فروردین، بسته هدیه رایگان ۲۰ گیگی را فعال می‌کنیم که تا خرداد ماه قابل استفاده است.

 

محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به تحقق بیشتر شعار درخانه بمانیم و تسهیلات بیشتر به مردم گفت: این بیماری پدیده فراگیر در حدود ۱۶۰ کشور جهان است و در اکثر کشور‌ها شبکه‌های ارتباطی دچار کندی شده است.

 

وی افزود: ما در این خصوص تلاش‌های گسترده‌ای کردیم و با تلاش به بخش خصوصی و اپراتور‌ها از دو هفته پیش مصرف پهنای باند به حدود چهار هزار گیگابیت در ثانیه رسید که این میزان در سال ۹۲ حدود ۷۳ گیگبایت بود و ما اکنون به چهارهزار گیگابیت رسیده ایم و قبل از شیوع بیماری کرونا این رقم دو هزار و ۶۰۰ گیگابیت بود که جهش قابل توجهی به حساب می‌آید.

 

آذری جهرمی تصریح کرد: در همین مدت ظرفیت سرویس‌های داخلی به حدود دو هزار و ۵۰۰ گیگابیت در ثانیه رسیده است یعنی مجموعه شبکه ما شش و نیم ترابیت در ثانیه را مدیریت می‌کند.

 

وی همچنین درباره خدمات در نظر گرفته شده برای معلمان که در این بازه تعطیلات به شیوه آموزش الکترونیک فعالیت داشتند، گفت: در این روز‌ها اپراتور‌های تلفن همراه گسترش شبکه‌های شان را با جدیت به پیش می‌برند و ما ۵ فروردین بسته هدیه رایگان ۲۰ گیگی را برای معلمان فعال می‌کنیم که تا خرداد ماه قابل استفاده است.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: برای دانشگاه‌ها نیز خدمات آموزشی از راه دور را رایگان کردیم و ۹۰ سایت را هم که در حوزه خرید مردم فعالیت می‌کنند با معرفی وزارت صنعت رایگان کردیم.

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
معلمیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
27
امروز پنجم فروردین، ساعت هشت و سی دقیقه صبح تا حالا هیچ خبری از فعال شدن بسته معلمان نیست، بنده معلمم و خودم هفته پیش د سامانه ثبت نام کردم
مهناز ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
1
4
سلام.تااین لحظه که ساعت 14:10دقیقه هست هیچ اینترنتی برای مامعلمان که قبلا هم ثبت نام کرده ایم،فعال نشده است.
مقیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
4
باسلام بسته اینترنتی چرا فعال نشده امروز
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
1
4
تا الان که سوعت ۳ بعد از ظهر است اینترنت مهلمان فعال نشده
پریوش سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
2
چندروز قبل ثبت نام کردم فعال نمبشود
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
3
با سلام و احترام
تا الان که ساعت شانزده هست فعال نشده پس کی میخان فعال کنن من ثبت نام کردم پیامک هم برام اومد اگه خبری نیست چرا این همه قیل و قال به پا کردید جناب وزیر
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
2
متاسفانه هنوز وصل نشده
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
2
این برا ماهم ک وصل نشد . ثبت نامم کردم.اما متاسفانه خبری نشد . پیام تائیدیه هم اومد . الان ساعت 4:50دقیقه وصل نشده
الف
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
1
فعلا ک فعال نشده
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
2
سلام من ثبت نام کردم ولی امروز برام فعال نشد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
1
1
امروز ۵ فروردین ساعت ۶ بعد از ظر هنوز هیچ خبری از اینترنت رایگانشون نیس
اینم مثل خیلی از وعده هاشون الکیه جدی نگیرین دلتونو خوش نکنین
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
2
اینترنت کجا بود
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
2
تاحالا توسط دولت ومجلس ،سرحقوق سرکار بودیم ،از این ببعد سر اینترنت رایگان جهرمی .امروز 5فروردین ساعت 18عصر .از اینترنت هم خبری نیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
1
سلام امروز 5فروردین ساعت 19هست ولی اینترنت رایگان برای من معلم رایگان نشده
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
1
برای چی هنوز اینترنت رایگان معلمان فعال نشده؟
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
1
سرکاری بود اکنون ساعت۲۰،هست روز پنج فروردین ولی خبری از این بلف نیست
زینب
United States of America
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
1
بله هنوزفعال نشده ساعت ۹ونیم هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
1
معلمان گول خوردند به هوای تینترنت هدیه جهرمی کلی به قبض موبایلشانافزودهشد
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
2
همونطور که همکار عزیز فرمودن الان ساعت 21:45 دقیقه پنجم فروردینه و هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته، نکنه اینم سر کاری باشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
2
فعال نشده که
ناشناس
Finland
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
2
امروز ۶ فروردین هنوز م اینترنت رایگان معلمان فعال نیست.
جمال هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
2
همش دروغه
محمد حسین بابایی از کرمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
2
هنوز اینترنتم وصل نشده چگونه پیگیری کنم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
4
امروز شش فروردين هیچ خبری نیست جز بد قولی و دروغ چیز دیگری از این دولت نخواهیم دید.
پاسخ ها
اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
سرکاری بود امروز 6 فروردین ساعت 9 و 45 دقیقه صبح است اینترنت هم فعال نشده
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
سلام. من موفق به ثبت نام اولیه نشدم. امکان تمدید وجود داره
اسلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
1
کسانی ک ثبت نام نکردن باز فرصت داده میشه بهشون؟
با تشکر
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
1
سلام . من نتونستم ثبت تام کنم شانس مجدد نداریم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
1
باسلام.گفتیم شاید فقط وزیر ما دروغگو هست. اینم از وزیر جوان!!
ساعت از ۱۰ گذشته و هنوز فعال نشده. ۶ فروردین.
مهری علمداری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
بنابه دلایلی هنوز نتوانسته ام ثبت نام کنم آیا امکان تمدید ثبت نام وجود دارد؟
گل لاله دادگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
2
سلام ببخشید من الان سە روزە وارد سایت میشم و مشخصاتم و پر میکنم ولی هر بار میگه کد امنیتی اشتباه است و اصلا برای چت ثبت نمیشه
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
مسخره کردن خودشونو؟؟؟
ههههه
خخخخ
خیلی بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
چرا دروغ می گویید . شما که اینترنت به معلم نمی دهید پس چرا دروغ می گویید . من همون روز اول ثبت نام کرده بودم پس کو اون اینترنت شما ؟
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
آخه علت این همه دروغ گویی شماها چیست. تا الان هیچ اینترنتی فعال نکرده اید برای معلمها . من هفته پیش ثبت نام کرده بودم .
شهریار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
هنوز برا من فعال نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
لابد منظورش 5فروردین 1400 بوده بنده خدا!!! خوش بین باشید
اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
تا این زمان هیچ خبری از اینترنت نیست. تازه اینترنت ثابت هم جواب نمی ده
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
واقعا که فقط دروغ اصلا چیزی فعال نشده
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
امروز ۶ فروردین هنوز اینترنت معلمین فعال نشده واقعا متاسفم
رضا معصومیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
0
سلام من شماره موبایلی رو که ثبت کردم برای دریافت اینترنت معلمان به نام خودم نبوده و اینترنت برام فعال نشده چطور میتونم ویرایش کنم یا چه راه حلی داره یا اینکه از کجا باید چطور باید پیگیری کنم ممنون میشم راهنماییم کنین
sh
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
0
سلام
نگران نباشید اگه بسته را فعال کنند تموم می کنیدو از طرفی قرار هر که دیرتر بگیره رعتش بیشتر باشه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
0
سلام امروز هفتم فروردین ساعت 12 هست اینترنت هدیه برای من فعال نشده همکاران گرامی برای شما فعال شده یا خیر
خانم موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
0
تا الان که ۷ فروردین ۱۳۹۹ است برای من معلم هیچ بسته اینترنتی فعال نشد ، چرا ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
0
سلام چرا اینترنت من فعال نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
0
امروز 9 فروردین وهیچ خبری از اینترنت رایگان به من معلم نیست
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار